Antalya Gezimiz
Yunus Emre Ortaokulu öğretmenleri ve yetmiş kişilik öğrenci grubumuzla 30 Mayıs Cumartesi günü Antalya’ya gezi düzenledik.
Milli Eğitim Bakanlığı Sosyal Etkinlikler yönetmeliği çerçevesinde gerçekleşen, Gezi-Tanıtma ve Turizm Kulübü danışman öğretmeni Sait ERBAY’ın organize ettiği geziye Okul Müdür Yardımcısı Şenay TURAN, on öğretmen, yetmiş öğrenci ve Okul Aile Birliği Başkanı Şefika TUNCER katıldı. Öğrenciler geziye Manavgat Şelalesi’ni gezerek başladık. Şelale kenarında muhteşem manzara eşliğinde güzel bir kahvaltı yapıldıktan sonra öğrencilerimiz, Anadolu´nun en eski yerleşim birimlerinden biri olan Side’de tarih ve doğayla baş başa vakit geçirdiler. Gezinin ondan sonraki durağı ise Kurşunlu Şelalesiydi. Şelale kenarında bol bol fotoğraf çekilen öğrenci ve öğretmenler daha sonra tarihi Kaleiçi çarşısında alışveriş yapmanın keyfini çıkardılar. Öğrenci ve öğretmenler bu keyifli alışverişten sonra ise bir başka doğa harikası olan ve dünyanın birçok yerinden ziyaretçi akınına uğrayan Düden Şelalesi’nde keyifli dakikalar yaşadılar. Amfi tiyatrosuyla meşhur bir antik kent olan Aspendos’u da ziyaret eden öğrencilerin bir sonraki ziyaret yeri ise Anadolu uygarlıklarının en seçkin mimari eserlerinin minyatürlerinin sergilendiği Antalya Minicity(Minyatür Kent) idi. Minyatür Kent turundan sonra, 131 metrelik uzunluğu ve 3 metrelik genişliği ile dünyanın en büyük tünel akvaryumu olan Antalya Aquarium(Akvaryum)’u gezen öğrenciler, Akvaryum’a olan şaşkınlık ve hayranlıklarını gizleyemediler. Her bölgeye has deniz canlılarının çok yakından gözlemlenebildiği bu tesiste, öğrencilerin en çok heyecanlandığı yerin ise köpek balıklarının olduğu bölüm olduğu gözlendi. Akvaryum ’da sualtı dünyasının sihrini keşfeden öğrenci ve öğretmenler, bu büyüleyici güzelliğin ardından, gece geç saatlerde Köyceğiz’e döndüler. İki turizm rehberinin de katılarak öğrencilerin her konuda bilgilendirildiği gezide, gezi grubu, bu gezi ile hem öğretim yılının yorgunluğunu üzerlerinden attılar hem de hoş ve eğlenceli bir gün geçirmiş oldular.